دانشکده فنی ملاصدرای رامسر

دانشکده فنی ملاصدرای رامسر
پیرامون دانشکده 
نگارنده مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشکده فنی ملاصدرای رامسر و آدرس tcr1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لينک هاي مفيد

mollasadra

حدود چند ده سال قبل مسئولین یک مدرسه تصمیم گرفتند که که دانشگاه بزنندی..... و در اون سالها آموزش و پرورش اجازه داشت که با ظوابط مجوز مدراس آموزش عالی صادرکند.این چنین شد که یک گروه علمی متشکل از یک فوق دیپلم و یک دیپله ویک شوق دیپلم توسط یک پیکان48 که هم اکنون در رامسر موجود است به سمت طهران راهی شوند...... خلاصه پس از چند بار مراجعه در آخرین رجوع سه شبانه روز جلوی اموزش وپرورش تحصن کردند وتوانسند که مجوز تاسیس مرکزتربیت معلم ملاصدرا را دریافت کنند که بعدها شد مرکز آموزش عالی ملاصدرا... و در سال 90 این مدارس جمع شد وشد دانشکده فنی ......به به، به همین سادگی شخص اول رئیس بود شخص دوم مجهول و شخص سوم بازنشست شد و تا آخرش سوم شخص باقی موند و مانند بقیه ترفیع نداشت با اینکه خودش موسس بود!!!!!! در ابتدا با ده تا بیست دانشجو و الان با یک تریلی دانشششششششجو ادامه کار میدهد

 

"آقای من"



نظرات شما عزیزان:

موافق
ساعت10:41---9 شهريور 1392
با احترام به نظر د6VQZ7KLII4D4OLPAMP72LOWDSXFLUGOQDULWU46AGLUN2CXYوست 6VQZ7KLII4D4OLPAMP72LOWDSXFLUGOQDULWU46AGLUN2CXYعزیزم من متن رو تایید میکنم و اینکه ريس نفر سوم بود 6VQZ7KLII4D4OLPAMP72LOWDSXFLUGOQDULWU46AGLUN2CXYک6VQZ7KLII4 D4OLPAMP72LOWDSXFLUGOQDULWU46AGLUN2CXYه دنگ6VQZ7KLII4D4OLPAMP72LOWDSXFLUGOQDULWU46AGLUN2CXY دونفر اول رو زد که همون شوق دیپلمه است که با چهره ای ناشناخته با مدرکی کاملا پولکی..با تشکر مدیریت دنگ شده (فوق دیپلم )

فرهاد براری قلعه سری
ساعت11:15---18 مرداد 1392
بعد نبود بیشتر تلاش کنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 17 فروردين 1398برچسب:ملاصدرا,, ] [ 20:30 ] [ آقای من ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

آقای من کاربر عزیز من کردم،تونکن
لينک هاي مفيد
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







  • دانلود فيلم